تولید کننده منبع کویل دار تولید کننده منبع کویل دار .

تولید کننده منبع کویل دار

عملکرد منبع کویل دار - منبع کویلی هلدینگ صنایع برتر

منبع کویل دار یا منبع کویلی:

منبع کویل دار یا منبع کویلی اساساً از یک لوله عمودی با درگاه های بالا و پایین و یک ژاکت لوله ای خارجی با دو پورت بالا و دو پورت پایین با فاصله فاصله تشکیل شده است تا امکان اتصال دو یا چند ژنراتور به صورت موازی را فراهم کند. در حال کار لوله (های) داخلی ژنراتور یا ژنراتور ها به آب گرم متصل است. مخزن ذخیره سازی و لوله (های) بیرونی به دیگ آب گرم متصل می شود، به عنوان مثال، دیگ بخار در کوره خانگی.

خلاصه مختصر اختراع اکثر سیستم های آب گرم خانگی عملکرد گرمایی در خانه با تأمین آب گرم به رادیاتور ها یا اتصالات با جای مناسب و آب گرم برای مصارف خانگی دارند. آب گرم رادیاتور ها به طور مستقیم در منبع کویل دار گرم می شود و توسط پمپ گردش خون کنترل شده به رادیاتور ها جریان می یابد. از طرف دیگر، آب گرم خانگی معمولاً در یک سیم پیچ جداگانه گرم می شود که در آب گرم منبع کویل دار غوطه ور می شود، سیم پیچ گفته شده برای توزیع به دهانه های خروجی آب گرم به خط سرویس آب گرم خانگی متصل می شود.

یک محدودیت مشخص و شناخته شده از این شکل از سیستم آب گرم، عدم توانایی آن در تأمین کافی آب گرم هنگام فعال شدن پمپ گردش جریان است و در نتیجه آب سرد را بر می گرداند. از رادیاتور ها به منبع کویل دار. این جریان آب سرد به دیگ لزوماً سیم پیچ آب گرم خانگی غوطه ور در آب دیگ را خنک می کند، در نتیجه آب سرد از محل خروجی آب گرم گرفته می شود، حداقل در مرحله اولیه چرخه گردش جریان برخی از موفقیت ها در غلبه بر این دشواری با استفاده از یک مولد آب گرم در خارج از دیگ بخار به دست آمده است، اما ژنراتور های مورد استفاده حجیم بوده و از نظر ساختاری برای سرویس و تعمیر مشکل دارند.

هدف از این اختراع غلبه بر محدودیت های فوق در سیستم های آب گرم است. هدف دیگر تهیه یک سیستم آب گرم ساده و کارآمد است که در آن آب گرم خانگی از خارج به منبع کویل دار گرم می شود. پروژه بعدی تهیه یک مولد آب گرم جدید با طراحی ساده و امید به زندگی طولانی است که می تواند به طور سودمند در سیستم آب گرم استفاده شود. هنوز هم هدف دیگر تهیه منبع کویل دار است که می تواند به صورت منفرد یا چند برابر استفاده شود و به راحتی جمع شود.

منبع کویل دار با استفاده از یک مولد آب گرم متشکل از یک لوله خارجی عمودی دارای دو پورت در نزدیکی هر انتهای من و درگاه های هر انتها با فاصله 180 فاصله دارند (یعنی نشان دادن در جهت های مخالف ) و درگاه های بالا و پایین به صورت متمرکز موازی یک دیگر هستند و یک لوله داخلی که از انتهای و فراتر از انتهای لوله گفته می شود. در هنگام استفاده، لوله خارجی ژنراتور به دیگ بخار آب گرم و لوله داخلی به مخزن ذخیره آب گرم متصل می شود.

چهار پورت موجود در لوله خارجی منبع کویل دار این اختراع اجازه می دهد تا ژنراتور (ها) به طور موازی جفت شوند تا در صورت تمایل ظرفیت افزایش یابد. هنگامی که از یک ژنراتور منفرد در سیستم آب گرم استفاده می شود، یکی از درگاه های بالایی و دیگری از درگاه های پایین لوله بیرونی بسته می شوند، درگاه های باقی مانده در لوله خارجی به دیگ بخار آب متصل می شوند. هنگامی که از دو یا چند ژنراتور استفاده می شود، آن ها به طور موازی با درگاه های بالایی مجاور در لوله های خارجی متصل به یک دیگر قرار می گیرند و درگاه های پایین مجاور لوله های خروجی به هم متصل می شوند، یک درگاه بالایی و یک پایین در هر یک از خارجی ترین ژنراتور ها باقی می ماند، در حال کار، درگاه بالایی باقی مانده در یکی از بیرونی ترین ژنراتور ها و درگاه پایینی باقی مانده در دیگر اکثر ژنراتور های خارجی به دیگ آب گرم متصل می شوند، در های بالا و پایین باقی مانده باقی مانده اند. انتهای فوقانی لوله های داخلی ژنراتور هایی که به طور موازی استفاده می شوند به یک هدر مشترک متصل می شوند، که به نوبه خود به بالای مخزن ذخیره آب گرم یا نزدیک آن متصل می شود و انتهای پایین لوله های داخلی ژنراتور ها متصل می شوند هدر مشترک که به پایین مخزن ذخیره یا نزدیک آن متصل است.

شکل 1 نمای مقطعی باز عمودی از منبع کویل دار است که ویژگی های جدید این اختراع را تشکیل می دهد.

شکل 2 نمای عمودی دو ژنراتور است که به صورت سری جمع شده اند و روش مونتاژ را هنگام استفاده ژنراتور ها از چند منظوره نشان می دهد.

شکل 3 یک نمای شماتیک در سطح جلوی سیستم آب گرم خانگی است که دارای دو ژنراتور به صورت موازی است و اتصال این ژنراتور مضاعف به دیگ بخار آب گرم و مخزن ذخیره آب گرم را نشان می دهد.

شکل ها جریان جهت دار آب از طریق ژنراتور ها را نشان می دهد.

Ping در منبع کویل دار گرمایشی با عنوان 12 نشان داده شده است و این جریان آب از پورت خروجی کت پایین به ورودی ورودی پایین منبع کویلی 12 نشان داده شده است. دستگاه جوش بالا باید روشن باشد. سمت منبع کویل دار شیر جریان و ضربه زدن پایین منبع باید در سمت منبع کویل دار پمپ گردش جریان باشد.

این دو بدنه جریان مخالف آب، بدنه داخلی فشار آب شهر و بدن جک خورده آب تحت فشار دیگ بخار، هستند. هرگز خاموش این پدیده فیزیکی به دلیل تغییر دائمی دیفرانسیل گرانش در هر جسم آب چرخشی همرفتی گردش آب است، زیرا با به دست آوردن یا آزاد کردن گرمای موجود در آن کنترل می شود. عنوان 13 نشان داده شده است که کلاهک هایی برای مهر و موم کردن خروجی های استفاده نشده در ژاکت است و همچنین نشان داده شده است که عنوان 14 اتصال دهنده های اتصال مورد استفاده در دو یا چند مجموعه تولید کننده است.

شکل 3 به صورت شماتیک قلاب را از منبع کویل دار آب گرم 16 به دو ژنراتور 21 و از این ژنراتور به مخزن ذخیره آب گرم که در بالا توضیح داده شده است نشان می دهد. آب داغ از دیگ آب گرم 16 از طریق خط گردش 12 به مناطق ژاکت دار، یعنی لوله های خارجی ژنراتور وارد می شود. این بدنه آب پس از جریان پایین، از طریق مناطق ژاکت دار ژنراتور، از طریق خط گردش 12 خارج می شود و مجدداً با یک ضربه نزدیک به پایین دیگ بخار آب گرم را وارد کنید. مخزن ذخیره آب گرم 15 با گردش خطوط 11 و 11 به لوله های داخلی ژنراتور متصل می شود. خط گردش پایین 11 آب را از مخزن ذخیره به انتهای پایین لوله های داخلی ژنراتور منتقل می کند. این آب با ورود به لوله های داخلی به بالای لوله های داخلی بالا می رود و از طریق خط گردش 11 به مخزن ذخیره آب گرم بر می گردد. رفتار فیزیکی دو جسم آب که از طریق ژنراتور عبور می کند، یعنی جسمی که از لوله های بیرونی عبور می کند و بدن از لوله های داخلی ژنراتور عبور می کند، در ارتباط با شکل 2 شرح داده شده است. مخزن ذخیره آب گرم نشان می دهد آب سرد به عنوان مخزن 20 و آب گرم که از مخزن 19 برای تمام مصارف خانگی جریان دارد.

شکل 3 همچنین نحوه تهیه دیگ 16 برای تهیه آب گرم برای گرم کردن خانه را نشان می دهد. این بدنه آب از طریق شیر جریان 18 به مناطقی که باید گرم شوند و برگشت این آب به دیگ بخار از طریق پمپ گردش خون 17 عبور می کند. این مدار گرمایش خانگی هیچ تأثیری بر تولید آب گرم خانگی در هر دوره چرخه فصلی ندارد.

این اختراع را می توان از لوله های معمولی یا لوله کشی ساخت، لوله های مسی به ویژه سازگار هستند. برای بالا ترین بازده، سطح مقطع لوله های داخلی و خارجی ژنراتور باید تقریباً برابر با اندازه لوله های معمولی یا لوله ها باشد. آزمایشات عملکرد نشان می دهد که داشتن خطوط در گردش به داخل و از مخزن ذخیره سازی در اندازه کامل به عنوان شیر های مخزن ذخیره سازی سودمند است، زیرا این امر فاکتور بازیابی سیستم آب گرم خانگی را بسیار بهبود می بخشد.

اندازه یا ظرفیت کلی ژنراتور یا ژنراتور ها با توجه به خواسته های خاص نصب، با استفاده از تک ژنراتور یا چندین بار به عنوان آماده توضیح داده می شود. این ژنراتور بسیار کارآمد است و به عنوان جایگزینی برای نصب سیم پیچ غوطه وری، تأمین آب گرم برای یک خانواده بزرگ هفت نفره با سه حمام و لباسشویی خانگی که به طور مداوم استفاده می شود بسیار رضایت بخش است. در این نصب جایگزین از دو ژنراتور کوچک به صورت موازی و همراه با یک مخزن ذخیره آب گرم 40 گالنی استفاده می شود.

مولد آب گرم این اختراع دارای ویژگی ها و مزایای مطلوب زیر است. همان طور که قبلاً توضیح داده شد، بسیار کارآمد است. همچنین محکم است و می تواند به عنوان مثال در سیستم آب گرم خانگی همانطور که در شکل 3 نشان داده شده است بدون استفاده از آویز یا تکیه گاه شل نصب شود. یک مزیت مهم دیگر عدم وجود درز یا محل مونتاژ پوشانده شده بر روی لوله داخلی است که فشار آب شهر را در استفاده عادی حمل می کند یا لوله خارجی یا ژاکت است که فشار کاهش یافته سیستم گرمایش (آب دیگ بخار) را تحمل می کند. این امر نصب و تعمیر احتمالی را تسهیل می کند. مزیت دیگر این سیستم آب گرم خانگی، همان طور که قبلاً توضیح داده شد، این است که عملکرد پمپ گردش جریان هیچ تأثیری بر جریان آب گرم به داخل و از مخزن ذخیره آب گرم یا جریان همرفتی آب گرم از منبع کویلی ندارد.

اگر چه منبع کویل دار با اشاره خاص به استفاده از آن همراه با دیگ بخار آب گرم و مخزن ذخیره سازی برای تهیه آب گرم خانگی شرح داده شده است، اما برای افراد ماهر این امر آشکار است که می توان از ژنراتور استفاده کرد برنامه های دیگر که به یک مولد آب گرم کارآمد یا به طور گسترده تر به یک مبدل حرارتی برای محیط های مایع نیاز دارند. همچنین مشخص خواهد شد که فلزات ساختمانی متناسب با کاربرد های خاص می توانند متفاوت باشند.

پس از این که این اختراع را با جزئیات خاص شرح دادیم و روش عملی آن را مثال زدیم، برای افراد ماهر به راحتی آشکار خواهد شد که تغییرات بیشمار، تغییرات، کاربرد ها و گسترش اصول اساسی درگیر ساخته شده بدون دور شدن از روح و دامنه آن.

یک ژنراتور آب گرم شامل:

·   یک لوله خارجی که نزدیک هر انتهای آن دو پورت دارد که هر یک متشکل از یک انتهای باز است که دارای یک عضو لوله ای بیرون زده از بیرون است که در لوله خارجی مهر و موم شده است، درگاه های هر انتها 180 فاصله دارند و درگاه ها در یک انتهای آن به طور متمرکز موازی با درگاه انتهای دیگر.

·   یک لوله داخلی که از طریق و از انتهای لوله خارجی گفته می شود، انتهای لوله بیرونی با استفاده از شاخه های فلزی مناسب درایو ساخته شده از همان فلز لوله ها ساخته شده و در موقعیت جوش داده می شوند، انتهای لوله خارجی در اطراف لوله داخلی بسته می شود.

تولید کننده منبع کویل دار:

کارخانه منبع کویل دار هلدینگ صنایع برتر، با پشتوانه چندین سال تجربه مدیران آن در زمینه تولید منبع کویل دار با بهره گیری از جدید ترین فن آوری های روز دنیا، با کیفیت ترین منابع کویل دار را تولید و ارائه می نماید و با بهره گیری از دانش روز و مساعدت مشتریان گرامی درصدد پیشرفت و نو آوری روزافزون می باشیم.

هدف ما در آینده افزایش صادرات و گسترش استفاده از مواد مرغوب با ساختن برند هلدینگ صنایع برتر به یک برند معتبر در بازار داخلی و بین المللی و افزایش سهم بازار آن است.

کارشناسان فروش منبع کویل دار هلدینگ صنایع برتر همیشه برای کمک به شما عزیزان در خدمت هستند. آن ها تجربه گسترده ای در زمینه تولید منبع کویل دار برای طیف گسترده ای از بخش ها دارند. برای راهنمایی یا اطلاعات بیشتر در خصوص تولید منبع کویل دار و استعلام قیمت منبع کویل دار با کارشناسان هلدینگ صنایع برتر از طریق شماره تماس های 02186127232 و 09127051674 در ارتباط باشید.

 


برچسب: منبع کویل دار - منبع کویلی - تولید منبع کویل دار - تولید کننده منبع کویل دار - فروش منبع کویل دار - قیمت منبع کویل دار - ساخت منبع کویل دار - سازنده منبع کویل دار - خرید منبع کویل دار - کارخانه منبع کویل دار - خط تولید منبع کویل دار - منبع کویل دار هلدینگ صنایع برتر - هلدینگ صنایع برتر،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۶:۱۰:۵۰ توسط:شرکت هلدینگ صنایع برتر موضوع: نظرات (0)

ارسال نظر توسط مدیر غیرفعال شده